۰۴ مرداد ۱۳۹۴

ماجرای نطفه همایونی و بادنجان در بی بی سی



چند شب پیش بنگاه چاخان پراکنی بی بی سی، از مقر خود در ام القرای لندن اقدام به اخذ بیعت تلویزیونی برای توافقنامه اتمی جمهوری اسلامی و همان شش قلدری که کار فرستادگان حضرت آغا! را در خرابه های وین ساختند کرد. به همین منظور بی بی سی از نطفه ول معطل همایونی! که سی و هفت سال آزگار است خواب و خوراک را در پی کسب یک دستگاه میکروفون ناقابل بر خود حرام کرده است دعوت به عمل آورد تا بیعت او را برای حسینعلی!( اوباما- خامنه ای) بگیرد.

مجری بی بی سی چون می دانست با خر مرد رندی! طرف است که همواره در حال پشتک و وارو زدن روزگار می گذراند و هم به نعل می کوبد و هم به میخ، برای شیر فهم کردن او یکراست رفت و زیر دو خم اش را گرفت و گفت:«  آیا شما همچون آقای اوباما و آقای روحانی موافق توافق هستید یا مانند آقای نتانیاهو و عربستان با آن مخالفید؟»

نطفه همایونی هم در پاسخ گفت؛ قربان، من نوکر بادنجان (نتانیاهو و عربستان ) نیستم من نوکر قبله عالم ( اوباما) هستم. هرچه را که قبله عالم بپسندد مورد پسند من است. حالا که شانس به من از دو طرف رو آورده چون شنیدم قبله عالم حضرت آغا! در تهران هم خواهان توافقنامه است پس نورعلی نور است. تنها نگرانی من این است که اگر تحریم ها برداشته شود مسئله پول ها چه خواهد شد و آیا پول ها به دست مردم ایران خواهد رسید( یعنی سهم ما چه خواهد شد)
هر که بفکر خویشه، کوسه بفکر ریشه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر