۲۶ خرداد ۱۳۹۰

نامه سر گشاده به خر گلپایگان، خرس خوانسار و بوزینه قاجار

گیرندگان اعضای سیرک یونجه سبز و سردار جاسوس مدحی
نمی دانم چرا از خواندن نامه سرگشاده خیلی لذت می برم، پس از جنبش سبز خرداد هم نوشتن این نامه ها مد روز شده است، همه از پیر و جوان، برا ی مطرح کردن خودشان و در حقیقت برای اینکه بگویند ما هنوز نفس می کشیم و در صورت سرنگونی رژیم جمهوری اسلامی، شغل و مقام ما در دولت آینده ایران فراموش نشود، یک موضوع بی سر و ته و یک مخاطب معروف، مثل خامنه ای و مصباح یزدی را پیدا می کردند و نامه های سرگشاده برای آن ها می نوشتند و چون پول تمبر هم نمی دادند مجانی تمام می شد، و فقط در سایت های اینترنتی منتشر می شد، سپس بادی در غبغب می انداختند و می گفتند بعله ما هم شدیم مثل مرحوم امیل زولای فرانسوی. ولی این نامه های هموطنان مبارز ملی- منقلی در خارج از کشور، بیشتر به نامه ته گشاده! شباهت دارد، خوب هنر نزد ایرانیان است، دو بست! منظورم همان دو بست سناتوری فرد اعلا می باشد.
من هم از اینکه موضوعی پیدا نمی کردم حرص می خوردم و تا می آمدم بخودم بجنبم می دیدم حریفان از من زرنگ تر هستند ودیگر دستم به قلم نمی رفت، آخر هر صدای مشکوکی از رژیم بلند می شود یکباره ده ها نفر که در نوشتن انشاء ید طولائی دارند، آن صدا را چنان تجزیه و تفسیر می کنند که پنداری کنار گوش آدم در رفته است و حتی بویش را هم می توان احساس کرد و برخی از این روزنامه نویسان اینترنتی هم در نوشته های خود، مزه آن را هم به مردم می چشانند.
کار این روزنامه نویسان آدم را یاد روزی نامه نویسان می اندازد که برای قوت لایموت می نویسند، یک منبع سوراخ دار می گفت، برای هر مقاله دو صفحه ای، سی و پنج یورو می گیرند، خدا بده برکت! خوب روزی دو تا هم که بنویسند در ماه بیشتر از دو هزار یورو می شود. همان منبع می گفت بعضی ها هم مقاله سفارشی می نویسند که مثلاً یکی را بلند کنند یا یکی را به زمین گرم بزنند، البته این کار نرخش بالاتر است، چند نفر را هم نام برد که از همین راه به آلاف و علوفی رسیده اند و در پاریس و لندن صاحب املاک شده اند.
بالاخره جریان این سردار مدحی پیش آمد و برای من هم شد یک فرصت طلایی برای نوشتن اولین نامه سرگشاده در زندگی ام، چه لذتی دارد این اولین ها، هیچ وقت فراموش نمی شود.
من که از این کار های جاسوس بازی چیزی سر در نمی آورم، نشستم فکر کردم چکار کنم؟ یک کلکی به نظرم رسید، شماره تلفن یکی از این کارشناسان جاسوس بازی را پیدا کردم و به او کلک زدم و خودم را روزنامه نگار یکی از سایت های اینترنتی پر بیننده معرفی کردم و با کلی عشوه و ادا با این آقای کارشناس یک مصاحبه ترتیب دادم و آن آقا هم که دل پر خونی از این بساط داشت خیلی حرف ها زد و تحلیل و تفسیرات انجام داد، و من هم از ته و توی جریان با خبر شدم و یک چیز هایی هم یاد گرفتم و حالا می توانم در مورد ماجرای سردار مدحی و پنجره خانه پدر اون آقا ، منظورم همون سیّد علیرضا روزنامه نگار، که نور از محل زادگاهش تابیده بود! و مدیر یک مرکز سه نفری مغاطلات اعراب در لندن است ، که من اسم رمزش را خر گلپایگان گذاشتم، نامه سرگشاده بنویسم که بتوان ″ شین ″ آن را چند متری کشید ، چون شنیدم که یک ریشه ای در گلپایگان دارد، البته درباره خرس خوانسار! دبیر کل یونجه سبز! لازم به توضیح زیادی نیست، یک نگاهی به هیکل و سر وریخت آن دیگری که با سردار جاسوس! عکس یادگاری انداخته وباد در غبغب دارد بیاندازید، خودش است، مهرداد، پسر پرویز خوشگله ! که در زمان شاه در وزارت خارجه کاره ای بود و پیش از انقلاب هم رئیس ساواک اروپا در سویس شده بود.
بوزینه قاجار، هم یک دلقک ایرانی مقیم پاریس است، که یکی دو سالی است ادعا می کند موج یونجه سبز، البته سبز خال خال پشمی به راه انداخته است و خودش می گوید از خاندان قاجار است و نسل پدرش به نمی دانم، چی چی قویونلو ها می رسد! و جدّ مادری اش هم شیخ خزعل! بوده است همان شیخ عرب که نوکر انگلیس ها بود، همه این ها در شجره نو مچه اش نوشته است، می گوید پدرش وزیر زمان شاه بوده است و خودش پول و پله زیادی دارد و همه این خر و خرس ها هم بوی پول به مشامشان رسیده و به خاطر خر پول بودن او دورش جمع شده اند و او را به ورجه وروجه انداخته اند، راست و دروغش را باید از همین هایی که دور و بر این بوزینه در سیرک یونجه سبز! می چرخند پرسید.
پس از این همه مقدمه و معرفی ، حالا می رسیم به متن نامه :
سید نامحترم ، این چه بساطی است که به راه انداخته ای؟ هر روز یک علم شنگه بر پا می کنی و این ملت بیچاره را سر کار می گذاری، این همه ادعای زرنگی داری و بقول خودت سال ها است که قلب وزارت امنیت رژیم را سوراخ کرده ای و از زیر کرسی خامنه ای هم خبر داری و بوی عطرش را هزاران بار استنشاق کرده ای، حالا معلوم شد که یا با آخوند ها هستی و یا بازیچه دست آن ها ، چون از نقاط ضعفی که کم هم نداری استفاده می شود، یک روز یک خانم آنچنانی جلوی کامپیوترت می نشانند و از سکس چات جنابعالی فیلم برداری می کنند و در اینترنت و تلویزیون ها پخش می شود و آب لب و لوچه ات را که سرازیر شده بود نشان می دهند که داشتی به اون خانومه بجای معذرت می گفتی محذرت می خواهم، و چند بار هم تکرار کردی، نمی دانم چرا مثل بچه ها خودت را لوس کرده بودی و روی زرت اش! تاًکید می کردی، بعد هم با پررویی خاص آخوند ها برای رفع و رجوع ، ادعا کردی که طرف مقابل زنت بوده است و صیغه کرده بودی! خوب یکی نیست بپرسد چرا فیلم تو وزنت و اون حرف ها سر از تلویزیون و اینترنت در می آورد؟ آخه مرد ناحسابی آدم با زنش در واقعیت برخورد می کند نه اینکه مثل حسرت به دل ها پشت اینترنت خودش را خالی کند. یادت رفته که چند سال هم با آن آدمکش جمهوری اسلامی، هم منقل بودی ؟ همان محمد رضا صادقی نیا، را می گویم که دو سال پیش در آمریکا به جرم توطئه برای کشتن یکی از ایرانیان مخالف رژیم و دین اسلام دستگیر شد و بعد هم فرستادنش به ایران ، و تو هم به حساب توطئه ترور خودت گذاشتی و به اسم اسناد ویکی لیکس دادی به روزنامه گاردین چاپ کرد، همان روزنامه ای که با سردار مدحی به سفارش تو مصاحبه کرد! خجالت هم خوب چیزی است سیّد! آخه اگر صادقی نیا برای کشتن تو آمده بود با همان تریاک های سناتوری اسلامی کلکت را می کند، چند بار رفتی آمریکا و در خانه اش میهمان بودی؟ و تریاک سیر کشیدی؟ چند بار برایت تریاک به لندن آورد؟ پهلوی لوطی و معلق بازی ؟
آخه تو که ادعا می کردی که سال ها است وزارت اطلاعات رژیم را سوراخ کرده ای، از کانال شهرام شارلاتان! پنجره خانه پدر آخوندت به وزارت اطلاعات باز می شد، سیّد! حالا معلوم شد که همه تحلیل های سیاسی ات در رادیو تلویزیون ها، باز تاب اطلاعات غلطی بود که رژیم به خورد تو زرنگ! می داد و تو هم دانسته همه را سر کار گذاشته بودی، فرفره! که یک چوب بخودت کردی و داری دورش می چرخی!
سه تا نقطه ضعف جدی داری زن، تریاک و خودنمایی، صد ها صفت بد داری؛ بیشرمی، وقاحت، پررویی، دو رویی، پشت هم اندازی و بی وفایی، حتی به همسرت، خیانت و وطن فروشی که حرفه آباء و اجدادی شده است ، هر کسی هم که با تو دمخور است از قماش خودت است.
و اما خطابم به خرس خوانسار است، خرس حقه باز! یادته که بیست و پنج سال پیش، یک جا در حضور چند نفر گفته بودی که رژیم اسلامی آنطور که هم می گویند زیاد بد نیست، فقط اشکال در این است که ما در آن جایی نداریم! بعد هم پول های شاپور بختیار را بالا کشیدی و رفتی پشت سرش بدگویی کردی ؟ یادته که موقع سکس چات رفیق شفیق ات سیّد! به او تلفن زدی و اون بیچاره را در لحظه حساس قفل کردی؟ مثل اینکه دنبال یک خبر می گشتی، اونم بهت گفت مهرداد جان الان پای خط هستم برو سایت گویا اونجا نوشته است! فیلم اش در یوتیوب رکورد شکسته و تا حالا بیش از دومیلیون بیننده داشته است، حالا در رادیو تلویزیون ها می نشینی تفسیر سیاسی می کنی و پژوهشگر مرکز مغاطلات اعراب و ایران شده ای؟ خودت و سیّد، دونفری با اون خانم منشی که حقوقش را یک عرب گردن کلفت ضد ایرانی می پردازد مرکز مغازلات زده اید؟ و از عرب ها برای خوش رقصی پول می گیرید، تازه، به رفیق ات سیّد ات هم نارو می زنی و می روی در خلوت و با اون بوزینه قاجار، نوه شیخ خزعل، و سردار جاسوس جمهوری اسلامی، فیلم ضبط می کنی که ما سه نفر با هم هستیم و حکومت و شغل و مقام تقسیم می کنید؟ واقعاً که پسر همون پدر هستی.
بوزینه قاجار هم که دیگر احوال پریشانش معلوم است نه نامی داشت و نه آبرویی برایش باقی مانده است، هر چه که برای فرانسوی ها و اسرائیلی ها خالی بندی کرده بود نقش بر آب شد، اعلام کرده بود که جنبش خران و خرس های یونجه سبز، در رژیم نفوذ کرده اند و تا سال دیگر ایران را آزاد می کنند، حالا معلوم شد که کی به کی نفوذ کرده بود و کی تا کجایش می سوزد! دیروز هم با همکاری خرس خوانسار در لندن، یک مصاحبه مطبوعاتی به راه انداخت و چند تا گوریل از یکی از شرکت های سکوریتی برای چند ساعت کرایه کرد که مثلاً نقش گوریل های محافظ بوزینه را بازی کنند، تا مردم فکر کنند بوزینه هم برای خودش کسی شده است، بعد هم با کمال پررویی باز ادعا کرد که عواملش در رژیم نفوذ کرده اند، و سردار جاسوس، هم جاسوس رژیم نیست! و رژیم سردار را دزدیده است، جل الخالق به این همه وقاحت! بالاخره تخم قجر است!
در اینجا یک سؤال مهم پیش می آید که شما هنرمندان سیرک یونجه سبز، همگی باید پاسخگو باشید، آیا دستگیری بیش از سی نفر در ایران به جرم جاسوسی که چندی پیش از طرف جمهوری اسلامی اعلام شد، رابطه ای با حماقت شما در ارتباط با محمد رضا مدحی دارد؟ و جان چند نفر دیگر که به شما اعتماد کرده بودند در خطر است؟ با این حماقت ها آیا دیگر کسی برای اپوزیسیون ارزشی قائل خواهد شد؟ یا اینکه از این پس باید شما را قمپوزیسیون یونجه سبز! نامید.
ملت ایران از سر تقصیرتان نگذرد.